Pinned Post
Welkom bij Beans community!
Ik zou het super leuk vinden om te zien waar mijn werk terecht komt. Hoe jij het deel laat uitmaken van je gallery wall of je keuken/badkamer/slaapkamer, of waar dan ook.
Ik wil jullie dus uitnodigen om hier een foto te plaatsten van je aankoop of een kort verhaaltje over hoe jij je contact met beans hebt ervaren.
Het kan een plek van inspiratie zijn en voor mij een plek om te leren. Laat het hier ook weten als je aan/opmerkingen hebt op je ervaring met Beansdesigns. Ik leer graag van eventuele fouten en sta erg open voor feedback, laat me dus gerust je mening horen!
english version below:
Welcome to Beans community!
I'd love to see where my work ends up. How you incorporate it into your gallery wall, your kitchen/bathroom/bedroom, or anywhere else.
So, I'd like to invite you to post a photo of your purchase here or a short story about your experience with Beans.
It can be a source of inspiration and a place for me to learn. Please also let me know if you have any comments or suggestions about your experience with Beansdesigns. I love learning from any mistakes and am very open to feedback, so feel free to share your thoughts!